♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghane.mina

♥♥̉̉̉♥mina♥♥̉̉̉♥

asheghane.mina

http://asheghane.mina.loxblog.com

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

مرگ لاله_عمر گل لاله

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

به وبلاگ من خیلی خیلی خوش اومدید

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

مرگ لاله_عمر گل لاله

(Gripin (Sen Gidiyorsun Gidiyor ellerin Gidiyor sesin Gidiyor nefesin,ama Hepsinden önce Sen gidiyorsun Gidiyor yarınım Gidiyor evvelim Yaşamım,sebebim gidiyor,ama Hepsinden önce Sen gidiyorsun Kalıyor yastığıma sinmiş kokun Kalıyor sevişmelerimizin son şahidi Sen gidiyorsun Gitmek tüm kalanları yanında götürmekmiş Ben bilmem,sen bilirsin elbet Sen gidiyorsun Dur,dur gitme Bir bakış borcun var bana Son gidişinden Vur,kır,parçala Sen kazan bu aşkı Ama bırak benim olsun Harcanacak son kurşunlar Sen yaz,sen oyna Kalan tüm perdeleri Ama bırak benim olsun Bize dair bütün alkışlar داریمیری دستهات دارن میرن صدات داره میره نفست داره میره ولی قبل از همه اینا تو داری میری فردای من داره میره گذشته من داره میره زندگی من،دلیل من داره میره ولی قبل از همه اینا تو داری میری بوی تو روی بالش من میمانه آخرین نشانه راز و نیاز عاشقانه ما داریمیری رفتنت همه یادگاری هاتو میبره من نمیدونم ولی مطمئنا تو میدونی داریمیری صبر کن،بایست بهم یه نگاه بدهکاری از آخرین رفتنت آسیب بزن،بشکن،خراب کن برنده این عشق باش ولی بذار آخرین گلوله مال من باشه بنویس و همه صحنه ها رو بازی کن ولی بذار تشویق مون مال من باشه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 28 / 9 / 1391برچسب:,;ساعت11:16;توسط ♥♥̉̉̉♥mina♥♥̉̉̉♥; | |